Rowans

De Rowans van Scouting Berkel, jouw vervolg bij de leukste scoutinggroep van Nederland!

Ben je oudste verkenner en tussen de 15-16 jaar oud? Dan ben je bij ons van harte welkom!
Maar wij verwelkomen ook jongens die voor het eerst bij de scouting willen komen.

Wat doen de Rowans? Als Rowan organiseer je samen met je mede Rowans creatieve activiteiten en programma’s. Denk bijvoorbeeld aan “Taart-pong”, “Rowan Rugby”, “Blind volleybal” en “koud/warm proeverij”. De begeleiding, aanwezig tijdens de vrijdag avond opkomsten, zullen een oogje in het zijl houden dat iedereen het naar zijn zin heeft en dat er drinken en snacks aanwezig zullen zijn. Ook mag je speciale opkomsten verwachten waarbij je leuke uitjes gaat doen (karten, lasergamen escaperooms etc.) en uiteraard zullen we op weekendkampen en het grote zomerkamp gaan. Wat de Rowans uniek maakt van de jongere groepen is de vrijheid en opbouw het verantwoordelijkheid. Wij verwachten dat de Rowans op de vrijdag avond op tijd aanwezig zijn en op tijd aangeven als dit even niet lukt en hiervoor terug krijg je een super leuke tijd met jongens van je eigen leeftijd om activiteiten en ervaringen op te doen die je nergens anders zou krijgen.
Én als kers op de taart zullen we elk 4de jaar een buitenland kamp organiseren waarbij we samen met de Sherpa’s een uniek kamp zullen hebben in het buitenland! Bijvoorbeeld, België, Luxemburg en Duitsland!

Dus waar wacht je nog op! Join de Rowans, DE BAZEN VAN HET BOS!

Email: [email protected]