Sinterklaas

Let op!

De Sinterklaas telefoon is tijdelijk niet bereikbaar. Heb je een vraag? Mail ons op [email protected]

Wij regelen Sint & Piet bij u thuis!

De vrijwilligers van Scouting Berkel zetten zich het gehele jaar in voor kinderen. De Sinterklaastijd is voor hen de gezelligste tijd van het jaar en wij willen dan ook hierin ons aandeel leveren. Al vele jaren helpen wij van Scouting Berkel de Sint een handje om rond 5 december alles op de rails te krijgen. Veel kinderen en ouders willen namelijk graag dat Sint met zijn Pieten bij hen thuis op bezoek komt. Ons streven is dat het Sinterklaasfeest voor iedereen toegankelijk en betaalbaar is. Met de opbrengst steunt u tevens ons vrijwilligerswerk.

Zouden jullie de sint en zijn pieten graag een keertje bij jullie thuis ontvangen? Stuur dan een mail naar onderstaande email adres.

Instagram: sinterklaasscoutingberkel
Facebook: sinterklaasscoutingberkel

De kosten

Een bezoek van de sint met zijn pieten van 20 minuten kost €50,00.

Hoe werkt het?

U kunt uw aanvraag doen per email.
De volgende gegevens geeft u aan ons door:

Telefoonnummer
Emailadres
Voorkeur van tijd
Eventuele vervangende tijdstip
Aantal kinderen/ aanwezigen

Wat kunt u van ons verwachten?

U krijgt via de email een bevestiging, hiermee maakt u uw aanvraag definitief. Wij doen ons uiterste best om de tijd van het bezoek op uw wensen af te stemmen. Wij krijgen echter veel aanvragen voor bepaalde tijden, waardoor wij eventueel een alternatief tijdstip aan u zullen aanbieden. Ons advies luidt dan ook om niet tot het allerlaatste moment te wachten om teleurstellingen te voorkomen. In de email met bevestiging staan ook wat instructies ter voorbereiding op het bezoek zoals het aanleveren van een tekst over de kinderen of het vinden van de cadeautjes.

Met elkaar zorgen we zo voor een zeer geslaagd sinterklaasbezoek.
    Voor vragen kunt u contact met ons opnemen.