Sponsor pakketten

Wilt u ons helpen met het bouwen van ons clubhuis?

Elke donatie is welkom. Hieronder ziet u de mogelijkheden om een pakket te kopen. Via deze link kunt u zien wie u voor was.

Doneer voor ons nieuwe clubhuis

Wij als vrijwilligers van Scouting Berkel zijn druk bezig met de financiering van onze nieuwe clubhuis. Hiervoor organiseren wij acties, evenementen en helpen wij waar we kunnen. Ook met elke donatie is ons doel weer een stukje dichterbij. Daarom is uw steun van harte welkom in de vorm van geld, materiaal of kennis. Klik hier voor meer informatie over ons nieuwe clubhuis.

Uw donatie wordt geheel besteed aan de bouw van het nieuwe clubhuis, omdat scouting geen schenkbelasting betaalt. Wij hebben onderstaande sponsorpakketten beschikbaar zodat u van ons ook waarde terug krijgt.

Neem a.u.b voor alle vormen van donaties contact op met [email protected].

Donatie informatie

IBAN: NL45RABO0106705938
t.n.v. Scouting Olave St. Clair

Materiaal sponsoren

Het is ook mogelijk om materiaal te sponsoren, ook daar worden wij erg gelukkig van. Klik hier voor een lijst van materiaal dat wij goed kunnen gebruiken in ons nieuwe clubhuis.